1. Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Axiia spol s r.o. platné pre e-shop

IČO: 47180684,  IČ DPH: SK2023784521, so sídlom Michalská 680/59, 06001 Kežmarok, Spoločnosť zapísaná v OR Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka č. 31189/P.

Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, ich neoddeliteľnou súčasťou je reklamačný poriadok a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je Kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.

2. Definície

STRÁNKA – doména eshop.idore.sk

OBSAH – je definovaný nasledovne:

  • všetky informácie na stránke, ktoré je možné navštíviť, prezerať si, alebo ktoré sú inak prístupné s využitím digitálnych zariadení;
  • obsah akéhokoľvek e-mailu zaslaného UŽÍVATEĽOM alebo ZÁKAZNÍKOM spoločnosti Axiia spol. s r.o. elektronickou cestou alebo prostredníctvom iných dostupných komunikačných prostriedkov;
  • všetky informácie komunikované akýmikoľvek prostriedkami zo strany zamestnanca alebo spolupracovníka Axiia spol s r.o.  s UŽÍVATEĽOM alebo ZÁKAZNÍKOM podľa kontaktných informácií bez ohľadu na to, či sú v nich tieto špecifikované;
  • informácie ohľadom produktov, služieb a/alebo poplatkov, ktoré Axiia spol s r.o. požaduje v určitom termíne;
  • informácie ohľadom produktov, služieb a/alebo poplatkov požadovaných treťou stranou, s ktorou Axiia spol s r.o. uzavrela zmluvu o spolupráci na dobu určitú;
  • údaje o Axiia spol s r.o. alebo akékoľvek iné súvisiace údaje.

SLUŽBA – elektronický obchod, realizovaný výlučne prostredníctvom verejne dostupných sekcií STRÁNKY za účelom ponúknutia možnosti zakúpiť si služby/tovar ZÁKAZNÍKOM, a to výlučne s využitím elektronických prostriedkov vrátane telekomunikačných prostriedkov.

ČLEN – ZÁKAZNÍK, ktorý má prístup k OBSAHU na základe užívateľskej zmluvy medzi ČLENOM a Axiia spol s r.o., pričom zmluva zahŕňa zriadenie a využívanie ÚČTU.

ÚČET – informačný systém, ktorý pozostáva z e-mailovej adresy a hesla, a ktorý umožňuje ČLENOM prístup k sekciám STRÁNKY s obmedzeným prístupom, a teda prístup k SLUŽBE.

ZÁKAZNÍK – fyzická osoba, ktorá získa prístup k OBSAHU alebo SLUŽBE.

OBJEDNÁVKA – elektronický doklad, ktorý zohráva úlohu komunikačného prostriedku medzi PREDÁVAJÚCIM a ZÁKAZNÍKOM, prostredníctvom ktorého pomocou webovej stránky ZÁKAZNÍK informuje PREDÁVAJÚCEHO o svojom zámere nákupu VÝROBKOV a SLUŽIEB z danej stránky.

NOVINKY/ UPOZORNENIA – pravidelný a výlučne elektronický spôsob informovania o produktoch, službách a/alebo propagačných akciách Axiia spol s r.o. v určitom čase, pričom Axiia spol s r.o. nepreberá zodpovednosť za obsiahnuté informácie.

TRANSAKCIA – inkasovanie alebo vrátenie určitej sumy za predaj produktu/služby Axiia spol s r.o. ZÁKAZNÍKOVI s využitím platobnej karty podľa dohody s Axiia spol s r.o. , alebo bankovým prevodom bez ohľadu na spôsob dodania.

3. Spracovanie osobných údajov / GDPR/

  • Všeobecné nariadenie o ochrane údajov (anglicky General Data Protection Regulation, skrátene GDPR), plným názvom Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady () 2016/679 z27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybetakýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), je nariadenie Európskej únie, ktorého cieľom je výrazné zvýšenie ochrany osobných údajov občanov. V Úradnom vestníku Európskej únie bolo vyhlásené 27. apríla 2016.[1] Nariadenia, v schválenom znení[2], sú priamo účinné pre každý členský štát . V slovenskom právnom poriadku je nariadenie premietnuté aj do zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov z 29. novembra 2017.[3] Zákon 18/2018 Z. z. je účinný na Slovensku rovnako ako GDPR od 25. mája 2018. Zákon bol priamo aj nepriamo aktualizovaný v roku 2019 (v znení č. 35/2019 Z. z. (nepriamo), 221/2019 Z. z.).
  • Kupujúci svojím slobodným rozhodnutím (stiskom tlačítka potvrdiť objednávku) dáva najavo, že si je vedomý všetkých vyššie uvedených skutočností a súhlasí s ďalším spracovaním svojich osobných údajov pre obchodné účely a obchodné činnosti prevádzkovateľa tohto eshopu, ktorým je spoločnosť Axiia spol s r.o., kontaktné údaje sú uvedené priamo na stránke www.idore.sk. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, máte právo na prístup k údajom a patrí Vám ochrana práv v rozsahu stanovenom zákonom. V prípade, ak osobné údaje neposkytnete, nie je možnén uzatvoriť s Vami zmluvu a dodať Vám tovar/službu.
  • Tento súhlas je kedykoľvek možné odvolať. Osobné údaje sú plne zabezpečené proti zneužitiu. Dáta budú uchovávané a nebudú zdieľané s tretími osobami, s výnimkou mena a priezviska (názvu spoločnosti), adresy doručenia a telefónneho čísla, ktoré budú poskytnuté prepravcovi.
  • Prevádzkovateľ tohto eshopu je správcom a súčasne spracovateľom osobných údajov v zmysle vyššie uvedeného zákona.
  • Pokiaľ si ČLEN alebo ZÁKAZNÍK žiada opraviť osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ spracováva, môže požiadať o ich úpravu na emailovej adrese axiia@axiia.eu alebo na vyššie uvedenej adrese písomnou formou.
  • Máte právo:
  • požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, o práve na opravu osobných údajov, o práve na vymazanie osobných údajov alebo o práve na obmedzenie spracúvania osobných údajov, o práve namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj o práve na prenosnosť osobných údajov,
  • kedykoľvek svoj súhlas odvolať,
  • podať návrh na začatie konania podľa § 100 podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,
  • Správca spracováva nasledujúce údaje: Meno, priezvisko, (obchodné meno, IČO a DIČ), adresu objednávateľa alebo sídlo spoločnosti, doručovaciu adresu, e-mail, telefónne číslo, číslo bankového účtu, objednaný tovar a jeho cena. U registrovaných zákazníkov užívateľské meno a heslo. Právny dôvod a účel tohto spracovania je plnenie zmluvy. Uvedené osobné údaje za týmto účelom správca eshopu spracováva po dobu povinnosti uchovania daňových dokladov.
  • Správca uvedené údaje poskytuje týmto tretím osobám (subjektom): dopravca za účelom doručenia tovaru, ekonóm za účelom riadneho vedenia ekonomickej agendy.
  • V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa ochrany osobných údajov alebo odvolania súhlasu s ďalším spracovaním vašich osobných údajov použite naše kontaktné údaje. V tejto súvislosti sme povinní skontrolovať vašu totožnosť, aby sme mohli overiť vašu totožnosť. Ide o preventívne bezpečnostné opatrenie, ktoré zabráni neoprávneným osobám v prístupe k vašim osobným údajom.

4. Kontaktné údaje

  • Axiia spol. s r.o. zverejní na stránke úplné a presné identifikačné a kontaktné údaje, ktoré môžu využívať Zákazníci alebo Členovia.
  • Využitím kontaktného formulára alebo služby zobrazenej na stránke Zákazník alebo Člen automaticky povoľuje Axiia spol. s r.o., aby ho akýmkoľvek spôsobom skontaktovala, vrátane elektronických prostriedkov.
  • Čiastočné alebo úplné vyplnenie kontaktného formuláru a jeho zaslanie nezaväzuje Axiia spol. s r.o. kontaktovať Člena alebo Zákazníka.
  • Prístup k Stránke, využívanie informácií uvedených na nej, návšteva stránok alebo zasielanie e-mailov alebo upozornení Axiia spol. s r.o. sa vykonáva elektronicky, telefonicky alebo dostupnými komunikačnými prostriedkami medzi Zákazníkom alebo Členom a Axiia spol. s r.o., čím Zákazník alebo Člen udeľuje svoj súhlas s tým, aby dostával elektronické a/alebo telefonické upozornenia zo strany Axiia spol. s r.o., vrátane e-mailov, SMS alebo krátkych odkazov na stránky.
  • Zákazník vyslovene potvrdzuje, že kontaktné údaje, ktoré poskytol, sú jeho vlastné (meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo, dodacia adresa) a že ich Axiia spol. s r.o. môže používať pre komunikáciu so Zákazníkom.

5. Objednávka a uzavretie zmluvy

  • Axiia spol s r.o. plní dodanie tovaru odovzdaním tohto tovaru Zákazníkovi alebo Členovi, alebo odovzdaním tovaru prvému prepravcovi, čím na Zákazníka alebo Člena prenáša aj riziko poškodenia veci.  Dostupnosť produktu (ak je známa) je uvedená v detailoch tohto produktu. Dodacia lehota závisí od dostupnosti produktu, platobných podmienok a dodacích podmienok a nemala by byť dlhšia ako 21 dní, pokiaľ tovar nie je šitý na mieru Zákazníkovi alebo Členovi alebo tovar nebol dovezený zo zahraničia. V bežných prípadoch expedujeme tovar na sklade do 3 dní a tovar poskytnutý na českom trhu expedujeme do 14 pracovných dní od zaplatenia plnej alebo dohodnutej kúpnej ceny. Tovar na mieru (rezaním, šitím atď.) sa zvyčajne expeduje do 28 pracovných dní. V prípade tovaru dodaného dodávkou zo zahraničia môže byť výroba alebo výroba plánovaná len do 2-3 mesiacov ukončená bez nášho vedomia. V takomto prípade Axiia spol s r.o. bez zbytočného odkladu informuje Zákazníka alebo Člena o možnostiach nahradenia tovaru iným ekvivalentom, resp. o možnosti odstúpenia Axiia spol s r.o. od zmluvy pre neschopnosť vykonať dodávku, alebo odstúpenie od zmluvy dohodou oboch strán. Axiia spol s r.o. vráti prijatú finančnú hodnotu zodpovedajúcu nesplniteľnej časti objednávky, alebo hodnotu celej objednávky, ak existuje jasná súvislosť medzi nedodaním dielu a zmysluplnosťou celku, alebo ak sa tak obe strany dohodnú.  Konečný termín dodania je uvedený v e-mailovej komunikácii so Zákazníkom alebo Členom potvrdzujúcim objednávku podľa stupňa možnej znalosti dodávateľa. Inštalácia zakúpeného tovaru nie je súčasťou dodávky, pokiaľ sa strany nedohodli inak. Spolu so zásielkou obdrží Zákazník alebo Člen daňový doklad/faktúru. Dodacia lehota začína pri tovare, ktorý bude Zákazníkom alebo Členom uhradený prevzatím, t.j. na dobierku, dňom právoplatného uzavretia kúpnej zmluvy, t.j. zaslaním záväznej objednávky. V prípade, že si Zákazník alebo Člen zvolil inú možnosť platby ako úhradu tovaru pri prevzatí, dodacia lehota začína plynúť až od úplného zaplatenia kúpnej ceny, t.j. od pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.

Predávajúci akceptuje nasledujúce dodacie podmienky:

  • Osobný odber – predajňa Poprad – Sklady, Hodžová 3292/3, 05801.

V nákupnom košíku môžete kliknúť na miesto, kde si zásielku vyzdvihnete, a keď Vás naši zamestnanci informujú  sms, zavolaním alebo emailom, že zásielka je pripravená na odoslanie, môžete si tovar ísť vyzdvihnúť.

  • Osobný odber: 0 € – zdarma
  • Informačné oznámenie o EET:
  • Podľa zákona o registrácii predaja je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu potvrdenie.
  • Zároveň je povinný prijaté tržby zaregistrovať u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.
  • Kuriérska služba: Pri nákupe nad 100 € s DPH v súhrnnej sume za všetok tovar na jednu objednávku koncového Zákazníka alebo Člena Vám nebude účtované poštovné v Slovenskej republike, s výnimkou dodávok do zahraničia – mimo Slovenskej republiky. Objednávka musí byť spustená a dokončená v e-shope odoslaním objednávky z košíka. Objednávky vykonané e-mailom, telefonicky alebo inými komunikačnými prostriedkami nie sú touto zľavou ovplyvnené. Cena prepravy platí len pre Slovenskú republiku a do ostatných európskych krajín, cena prepravy je riešená individuálne pre každú zásielku v závislosti od hmotnosti a krajiny dodania.
  • Záruka a servis

Pri predaji spotrebného tovaru Zákazníkom alebo Členom, ktorí sú spotrebitelia, je záručná doba 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej bežným používaním. Pre veci predávané za nižšiu cenu, záruka sa nevzťahuje na vady, pri ktorých bola dohodnutá nižšia cena. V prípade použitých vecí predávajúci nezodpovedá za vady zodpovedajúce stupňu používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim. V prípade Zákazníkov alebo Členov, ktorí sú podnikatelia, Axiia spol s r.o. zodpovedá výlučne za vadu, ktorú má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Zákazníka alebo Člena. Pre uplatnenie záručnej opravy je potrebné predložiť doklad o kúpe (účtenka, faktúra, lízingová zmluva) alebo záručný list. V prípade zaslania tovaru spoločnosti Axiia spol s r.o. je potrebné tovar zabaliť na prepravu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Axiia spol s r.o. môže jednostranne anulovať a automaticky zrušiť objednávku Zákazníka alebo Člena aj bez predchádzajúceho oznámenia, pri neexistencii ďalších povinností jednej strany voči druhej strane bez nároku Zákazníka alebo Člena na náhradu škody, a to v nasledovných prípadoch:

  • vydávajúca banka neakceptuje kartu Zákazníka alebo Člena alebo transakciu na online platby;
  • dodacie údaje, ktoré Zákazník poskytol na stránke (adresa, kontaktné údaje), sú buď neúplné alebo nesprávne;
  • v dôsledku aktivity Zákazníka na stránke môže Axiia spol s r.o. a/alebo jej partneri utrpieť škodu;
  • viac než dve po sebe nasledujúce neúspešné dodávky;
  •  iné oprávnené dôvody.

6. Odstúpenie od zmluvy

  • V zmysle ustanovenia § 7 zákona č.102/2014 Z.z. zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má kupujúci právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru.
  • Kupujúci je pri vrátení tovaru v zmysle odstúpenia od zmluvy povinný tento vrátiť:

a) nepoškodený,
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie k tovaru, ...), tovar je kupujúci povinný vrátiť s pôvodným obalom, v prípade textílií nepraný (pri tovare, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť - napr. z hygienických dôvodov matrace, spodná bielizeň...), v stave v akom tovar prevzal (predávajúci bude akceptovať, že tovar nebolo možné zložiť do pôvodného tvaru, napríklad v prípade posteľných obliečok),
c) vrátane priloženého dokladu o kúpe a doklade preukazujúcom úhradu za predmetný tovar.

  • V prípade, že sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, je rovnako povinný:

a) kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy (vybavenej objednávky), uviesť číslo objednávky, dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie finančných prostriedkov.
b) zaslať tovar spätne na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy),
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).

  • Po splnení týchto podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je následne predávajúci povinný:

a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy (vybavenej objednávky) celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za spätnú dopravu.

Kupujúci berie na vedomie, že nie je možné od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípadoch:


• od dodávky tovaru, ktorý bol upravený podľa želania spotrebiteľa alebo jeho osobou (zákazková výroba);
• od dodávky tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ale aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
• od dodávky tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;

  • V prípade, že vrátený tovar bude nekompletný alebo poškodený, môže predávajúci požadovať od kupujúceho finančnú hodnotuzodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v zmysle §10 ods.4 zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
  • Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, a to tak, že pokiaľ dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva účinnosť a kupujúci je povinný spolu s tovarom vrátiť aj poskytnutý darček.
  • Zakúpené poukazy nie je možné vymeniť späť za finančnú čiastku. Prípadný rozdiel v cene vybraných výrobkov a hodnote poukážky nie je vratný.
  • Upozornenie vzťahujúce sa na špecifický tovar – textil. Pri zakúpení a následnom dodaní tohto druhu tovaru žiadame kupujúceho, aby pri prevzatí tovaru dôkladne skontroloval stav dodaného tovaru. V prípade zistenia výskytu fľakov alebo iných vád na farebnom prevedení dodaného tovaru - textilu, predávajúci nedoporučuje v žiadnom prípade tieto vady odstraňovať praním alebo inou chemickou úpravou tovaru! V danom prípade je nutné požiadať o výmenu dodaného tovaru (Grafické zobrazenia od výrobcu zobrazené pri tovare sú informatívneho charakteru, v skutočnosti môže nastať posun vo vzore pri obliečkach, za ktorý ale nenesie zodpovednosť predávajúci. V tomto prípade bude vada uplatnená zo strany predávajúceho voči výrobcovi a následne dodanie zhodných párových kusov.).

7. Reklamačný poriadok

  •  Tento Reklamačný poriadok slúži na zaistenie správneho postupu spotrebiteľa pri uplatňovaní a vybavovaní reklamácií vád tovaru a služieb ponúkaných spoločnosťou Axiia spol s r.o.
  •  Zákazník alebo Člen svojím podpisom pri prevzatí tovaru prehlasuje, že bol oboznámený s týmto Reklamačným poriadkom. Záručná doba pre spotrebiteľov je 24 mesiacov a začína plynúť prevzatím tovaru. Termín vybavenia reklamácie je do 30 dní od jej prijatia.
  • V prípade, že sa vada vyskytne počas záručnej doby, má Zákazník alebo Člen – spotrebiteľ v závislosti od povahy vady pri výkone záruky nasledujúce práva:

V prípade odstrániteľnej vady:

a.) právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady

b.) právo na výmenu vadného tovaru alebo vadných častí, pokiaľ to nie je neprimerané vzhľadom na povahu vady

c.) v prípade nemožnosti postupov uvedených v písmene a.) a b.) má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy

V prípade neodstrániteľnej vady:

a.) právo na výmenu vadného tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade odstrániteľnej vady, ak kupujúci nemôže vec riadne užívať z dôvodu opakovaného výskytu vady po oprave (t.j. tovar už bol reklamovaný 3-krát pre tú istú vadu) alebo pre väčší počet vád.

b.) právo na výmenu vadného tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy

Tovar na mieru / šitie na mieru:

Okrem prípadov, keď je odstúpenie od zmluvy výslovne dohodnuté, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov

  • pri predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, ako aj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze. Tento tovar nie je možné reklamovať ak boli údaje pre šitie chybne zadané, ak materiál neladí s interiérom. Údržba tovaru je odlišná pre každý materiál a je uvedená na etikete.
  • Axiia spol s r.o. vyhotoví tovar šitý na mieru Zákazníkovi alebo Členovi až po zaplatení zálohy. Objednávka na úpravu tovaru na mieru sa považuje za prijatú až v okamihu, keď predávajúci obdrží zálohovú platbu za tovar

 Axiia spol s r.o. môže pristúpiť k prevzatiu tovaru späť na základe prijatia úhrady “storno poplatku” zaplateného Zákazníkom alebo Členom. Prijatie musí byť v písomnej forme s možnosťou použitia elektronických komunikačných prostriedkov. “Storno poplatok” navrhuje Axiia spol s r.o. a spravidla je vo výške 50% z hodnoty tovaru. Náklady na dopravu vráteného tovaru znáša Zákazník alebo Člen. Na základe akceptácie Zákazníkom alebo Členom a na základe prevzatia tovaru späť vystaví Axiia spol s r.o. k daňovému dokladu/faktúre opravný doklad, vykoná ich vzájomné započítanie a vráti sumu rovnajúcu sa rozdielu medzi faktúrou a opravným dokladom na bankový účet Zákazníka alebo Člena do 30 dní, ak je spoločnosti Axiia spol s r.o. známe číslo bankového účtu. Axiia spol s r.o. je povinný aktívne zisťovať číslo bankového účtu Zákazníka alebo Člena.

Vrátenie tovaru na mieru nie je reklamáciou a Axiia spol s r.o. ho môže odmietnuť napríklad z dôvodu malého množstva tovaru nízkej hodnoty (rádovo niekoľko stoviek eur), alebo z dôvodu nemožnosti opakovaného využitia tovaru alebo realizácie finančnej protihodnoty.

  • Pri prevzatí tovaru je Zákazník alebo Člen povinný skontrolovať, či preberaný tovar súhlasí s faktúrou a dodacím listom. Zákazník alebo Člen je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenie.
  • Prípadná reklamácia tovaru sa prijíma výhradne v písomnej forme, a to vyplnením reklamačného protokolu. Daňový doklad, ktorý Zákazník alebo Člen dostane s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

Nárok na uplatnenie reklamácie nevzniká, pokiaľ:

  • tovar bol poškodený pri preprave
  • tovar bol poškodený neodbornou údržbou alebo zaobchádzaním v rozpore s návodom
  • tovar bol používaný v podmienkach, ktoré sú v rozpore s údajmi výrobcu
  • tovar bol nevhodne skladovaný, poškodený pôsobením živlov (voda, slnečné žiarenie, teplo, vlhko)
  • tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním
  • spotrebiteľ poskytol nesprávne podklady pre cenovú ponuku

Podmienky pre objednávanie metrového  textilu

Metrový textil sa objednáva v metroch. Minimálne množstvo je jeden bežný meter.

  • Po prijatí tovaru je Zákazník alebo Člen povinný skontrolovať neporušenosť balenia. Po rozbalení si musí odložiť informáciu o ošetrovaní na priloženom letáku. Zákazník alebo Člen je povinný si premerať množstvo a skontrolovať kvalitu dodaného textilu.

Podmienky pre šitie a dekorovanie textilu

V prípade, že Zákazník alebo Člen zadá rozmery pre šitie, tak zodpovedá za objednané množstvo textilu. Pri objednaní veľkého množstva tovaru na mieru, doporučujeme dohodnúť si stretnutie telefonicky alebo emailom pre správne objednanie a spracovanie materiálu.

8. Transakcia

Platba kartou

Ak si Zákazník alebo Člen vyberie platbu kreditnou kartou online na úhradu objednávok, zmluvy a / alebo zmlúv, autorizácia a prevod na vyrovnanie transakcií prijímania kreditných kariet. Akceptované sú všetky typy kariet vydané domácimi alebo zahraničnými bankami s logom VISA a MasterCard, pokiaľ vydávajúce inštitúcie umožňujú ich využívanie na online transakcie. Ďalšie metódy platby zahŕňajú bankový prevod prostredníctvom internetbankingu na účet našej spoločnosti Slovenská sporiteľňa a.s., avšak tu nastáva predĺženie dodacej doby tovaru o 2-3 dni, tovar zasielame až po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet.

Axiia spol s r.o. nevyhľadáva ani neukladá informácie o bankovej karte/ bankových kartách Zákazníka alebo Člena, keďže sú priamo spracúvané na serveroch poskytovateľa online platieb.

9. Záverečné ustanovenia

  • Axiia spol s r.o.  si vyhradzuje právo zmeniť tieto ustanovenia ako aj modifikovať stránku/ jej štruktúru/ službu a akýkoľvek obsah bez predchádzajúceho upozornenia Člena alebo Zákazníka.
  • V rámci obmedzení podľa týchto VOP nie je Axiia spol s r.o. zodpovedná za chyby stránky, vrátane modifikácií, nastavení atď., ktoré nevykonal administrátor stránky.
  • Axiia spol s r.o. si vyhradzuje právo zobrazovať reklamné bannery a/alebo linky na akejkoľvek podstránke stránky v súlade s aktuálnymi právnymi predpismi.
  • Zákazník alebo Člen umožní spoločnosti Axiia spol s r.o. splniť si svoje povinnosti v súlade s ponukou/zmluvou, pri ktorej rozvíja všetku potrebnú súčinnosť.
  • Zákazník alebo Člen sa zaväzuje uhradiť všetky náklady, ktoré spoločnosti Axiia spol s r.o. vzniknú zaslaním upomienok a náklady spojené s vymáhaním prípadných pohľadávok.
  • Zákazník alebo Člen berie na vedomie, že spoločnosť Axiia spol s r.o. je oprávnená postúpiť svoju pohľadávku zo zmluvy na tretiu osobu.
  • Zákazník alebo Člen je povinný bezodkladne informovať spoločnosť Axiia spol s r.o. o zmene svojich identifikačných údajov, a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa, keď k takejto zmene došlo.
  • Zmluvné strany sa zaväzujú, že vynaložia maximálne úsilie na priateľské vyriešenie všetkých sporov vyplývajúcich zo zmluvy a/alebo VOP alebo v súvislosti s nimi.